PROCEDURA REKLAMACJI
Warunki reklamacji usługi szkoleniowej
Warunki reklamacji usługi szkoleniowej:
- Każdy uczestnik szkolenia ma prawo wniesienia reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi edukacyjnej, w szczególności:
- świadczenia usługi edukacyjnej w zakresie merytorycznym, metodycznym lub organizacyjnym w sposób niezgodny z postanowieniami Umowy,
- niedotrzymania z winy Wykonawcy określonego w Umowie terminu realizacji usługi.
- Reklamację należy złożyć do Prezesa Europejskiej Fundacji Rozwoju w formie pisemnej pod rygorem nieważności przy wykorzystaniu formularza reklamacji.
- Termin składania reklamacji wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
- Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.
- Wykonawca/Organizator szkolenia rozpatruje reklamację w terminie 30 dni roboczych, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Wykonawca/Organizator szkolenia powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji uczestnikowi przysługuje:
- częściowy lub całkowity zwrot kosztów poniesionych i związanych ze szkoleniem,
- możliwość ponownego uczestnictwa w kursie/szkoleniu o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.
- Naruszenie warunków postępowania reklamacyjnego skutkuje nieważnością wniesionej reklamacji.
FORMULARZ REKLAMACJI
1. Zgłoszony problem – opis ................................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................................... |
2. Uczestnik szkolenia (imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail) lub zlecający szkolenie (dane firmy w przypadku szkoleń zamkniętych) ................................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................................... |
3. Nazwa, data i miejsce szkolenia ................................................................................................................................................................... |
4. Proponowana forma rekompensaty (zgodnie z pkt. 7 procedury reklamacji) ................................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................
|
Miejscowość …………………………………………… Data …………………Podpis…………………. |