Media społecznosciowe zrodłem promocji i dochodow firmy-2022
Szkolenie "Media społecznościowe źródłem promocji i dochodów firmy"
Rodzaj szkolenia: zamknięte (Szkolenie przeznaczone było dla pracowników Stomatologia i Medycyna Estetyczna - Bartosz Fortuna zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży i promocji firmy z wykorzystaniem mediów społecznościowych, którzy zajmują się wizerunkiem przedsiębiorstwa w social mediach).
Termin szkolenia : 18.11.2022-04.12.2022
Miejsce zajęć: ul. Jana Matejki 43, 33-300 Nowy Sącz
Liczba godzin szkolenia: 80
Cena za osobę: 4800,00 zł brutto
Cena obejmowała:
-materiały szkoleniowe
-dostęp do sprzętu komputerowego
-dostęp do internetu
-wyżywienie
-certyfikat i zaświadczenie ukończenia szkolenia
-indywidualne konsultacje w trakcie i poszkoleniowe
Wymagania wobec Uczestników: podstawowa umiejętność obsługi komputera,
niezbędny poziom zaawansowania – niski
Kontakt do Opiekuna Merytorycznego: tel. 691541522
Trener: Piotr Rams
Szczegółowy program:
Zakres przedmiotowy szkolenia:
18.11.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Social media i ich potencjał sprzedażowy – 4 h
Promocja na Facebooku – 4h
19.11.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Działania promocyjne na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube – 4h
Optymalizacja sprzedaży na Facebooku – 4h
20.11.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości – 2h
Zdjęcia, filtry, obróbka, hastagi – narzędzia wspomagające pracę w mediach społecznościowych – 4h
Narzędzia graficzne: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello – 2h
25.11.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Narzędzia graficzne: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello – 4h
Budżet kampanii - czy może być oszczędny? – 4h
26.11.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Płatne formy marketingu na Facebook – 2h
Darmowe formy marketingu na Facebook – 3h
Zasady budżetowania – 3h
27.11.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Źródła klientów – strona www/blog – 1h
Efektywny blog – 2h
Linkowanie – zaplanuj swoją sieć – 2h
Narzędzia pomagające w tworzeniu materiałów na blog, vlog, podcast – 3h
1.12.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Analiza statystyk fanpage-a oraz danych branżowych – 4h
W jaki sposób czytać dostarczane dane- 2h
Analiza konkurencji – 2h
2.12.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11.30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min przerwa
13:45-15:15 90 min 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Tworzenie kampanii krok po kroku w Menedżerze – 4h
Jak ustrzec się błędów podczas działań promocyjnych- 4h
3.12.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11.30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min przerwa
13:45-15:15 90 min 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Sposoby dotarcia do potencjalnych klientów w socjal mediach – 4h
Identyfikacja marki – ćwiczenia praktyczne na swojej marce, m.in. dopasowanie fontów, kolorystyka marki, narzędzia dopasowania koloru do marki, cechy wizualne wyróżniające markę – 4h
4.12.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11.30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min przerwa
13:45-15:15 90 min 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Po co firmie budowanie spójnego wizerunku? – 4h
Rozpoznawalność firmy w socjal mediach – 2h
Komunikacja ofertowa w socjal mediach – 2h
Cele szkolenia i efekty uczenia:
Usługa rozwojowa pozwoliła Uczestnikowi nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie wykorzystania technik sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych do efektywnego pozyskiwania klientów.
Efekty uczenia się
Uczestnik usługi rozwojowej nabył WIEDZĘ w zakresie następujących zagadnień:
Social mediów i ich potencjału sprzedażowego
Sprzedaży na Facebooku
Sprzedaży na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube
Optymalizacji sprzedaży na Facebooku
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości
Zdjęć, filtrów, obróbki, hastagów – narzędzi wspomagających pracę w mediach społecznościowych
Narzędzi graficznych: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello
Budżetu kampanii - czy może być oszczędny?
Płatnych form marketingu na Facebook
Darmowych form marketingu na Facebook
Zasad budżetowania
Źródeł klientów – strona www/blog
Efektywnego blogu
Linkowania – zaplanowania swojej sieci
Narzędzi pomagających w tworzeniu materiałów na blog, vlog, podcast
Analizy statystyk fanpage-a oraz danych branżowych
W jaki sposób czytać dostarczane dane
Analizy konkurencji
Tworzenia kampanii krok po kroku w Menedżerze
Jak ustrzec się błędów podczas działań promocyjnych
Po co firmie budowanie spójnego wizerunku?
Rozpoznawalności firmy w Social mediach
Komunikacji ofertowej w Social mediach
Sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w Social mediach
Identyfikacji marki – ćwiczeń praktycznych na swojej marce, m.in. dopasowania fontów, kolorystyki marki, narzędzi dopasowania koloru do marki, cech wizualnych wyróżniających markę
Uczestnik usługi rozwojowej nabył UMIEJĘTNOŚCI w zakresie wykorzystania technik sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych do efektywnego pozyskiwania klientów a w szczególności:
-scharakteryzowania Social mediów i ich potencjału sprzedażowego
-rozróżniania poszczególnych Social mediów oraz sposobów sprzedaży za ich pośrednictwem
-obsługi poszczególnych Social mediów w celu efektywnej sprzedaży
-zdefiniowania skutecznej strategii sprzedażowej za pośrednictwem Social mediów
-rozróżniania płatnych i darmowych form marketingu na Facebook
-scharakteryzowania zasad budżetowania kampanii w Social mediach
-zmonitorowania statystyk fanpage-a oraz danych branżowych
-zmonitorowania konkurencji
-scharakteryzowania tworzenia kampanii krok po kroku w Menedżerze
-zdefiniowania błędów podczas działań promocyjnych
-zwiększenia rozpoznawalności firmy w socjal mediach
-scharakteryzowania sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w Social mediach
W zakresie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH Uczestnik usługi rozwojowej potrafi samodzielnie wykorzystywać wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkolenia, stał się specjalistą w zakresie efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych, zwiększył swój potencjał pracowniczy/właścicielski i rozwinął się w nowej dziedzinie.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Narzędzia weryfikacji nabytej wiedzy i umiejętności: badanie wyjściowe i końcowe poziomu wiedzy Uczestnika usługi
rozwojowej, badanie opinii/ankieta po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, raport podsumowujący efekty uczenia
się.
REFERENCJE: