Media społecznosciowe zrodłem dochodow firmy-2022
Szkolenie "Media społecznościowe źródłem dochodów firmy"
Rodzaj szkolenia: zamknięte (Szkolenie przeznaczone było dla pracowników CENTRUM INICJATYW EKOLOGICZNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych, którzy zajmują się wizerunkiem przedsiębiorstwa w social mediach).
Termin szkolenia : 20.07.2022-29.07.2022
Miejsce zajęć: Myśliwska 4c/8, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kowalska 13 32-700 Bochnia
Liczba godzin szkolenia: 60
Cena za osobę: 3600,00 zł brutto
Cena obejmowała:
-materiały szkoleniowe
-dostęp do sprzętu komputerowego
-dostęp do internetu
-wyżywienie
-certyfikat i zaświadczenie ukończenia szkolenia
-indywidualne konsultacje w trakcie i poszkoleniowe
Wymagania wobec Uczestników: podstawowa umiejętność obsługi komputera,
niezbędny poziom zaawansowania – niski
Kontakt do Opiekuna Merytorycznego: tel. 691541522
Trener: Piotr Rams
Szczegółowy program:
Zakres przedmiotowy szkolenia:
20.07.2022
13:00-14:30 90 min. 2h
14:30-14:45 15 min. przerwa
14:45-16:15 90 min. 2h
16:15-17:00 45 min. przerwa
17:00-18:30 90 min. 2h
18:30-18:45 15 min. przerwa
18:45-20:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Social media i ich potencjał sprzedażowy – 4 h
Sprzedaż na Facebooku – 4h
21.07.2022
13:00-14:30 90 min. 2h
14:30-14:45 15 min. przerwa
14:45-16:15 90 min. 2h
16:15-17:00 45 min. przerwa
17:00-18:30 90 min. 2h
18:30-18:45 15 min. przerwa
18:45-20:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Sprzedaż na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube – 4h
Optymalizacja sprzedaży na Facebooku – 4h
22.07.2022
13:00-14:30 90 min. 2h
14:30-14:45 15 min. przerwa
14:45-16:15 90 min. 2h
16:15-17:00 45 min. przerwa
17:00-18:30 90 min. 2h
18:30-18:45 15 min. przerwa
18:45-20:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości – 2h
Zdjęcia, filtry, obróbka, hastagi – narzędzia wspomagające pracę w mediach społecznościowych – 3h
Narzędzia graficzne: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello – 3h
23.07.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Budżet kampanii - czy może być oszczędny? – 2h
Płatne formy marketingu na Facebook – 2h
Darmowe formy marketingu na Facebook – 2h
Zasady budżetowania – 2h
26.07.2022
13:00-14:30 90 min. 2h
14:30-14:45 15 min. przerwa
14:45-16:15 90 min. 2h
16:15-17:00 45 min. przerwa
17:00-18:30 90 min. 2h
18:30-18:45 15 min. przerwa
18:45-20:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Źródła klientów – strona www/blog – 1h
Efektywny blog – 2h
Linkowanie – zaplanuj swoją sieć – 2h
Narzędzia pomagające w tworzeniu materiałów na blog, vlog, podcast – 3h
27.07.2022
13:00-14:30 90 min. 2h
14:30-14:45 15 min. przerwa
14:45-16:15 90 min. 2h
16:15-17:00 45 min. przerwa
17:00-18:30 90 min. 2h
18:30-18:45 15 min. przerwa
18:45-20:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Analiza statystyk fanpage-a oraz danych branżowych – 1h
W jaki sposób czytać dostarczane dane- 2h
Analiza konkurencji – 2h
Tworzenie kampanii krok po kroku w Menedżerze – 2h
Jak ustrzec się błędów podczas działań promocyjnych- 1h
28.07.2022
13:00-14:30 90 min. 2h
14:30-14:45 15 min. przerwa
14:45-16:15 90 min. 2h
16:15-17:00 45 min. przerwa
17:00-18:30 90 min. 2h
18:30-18:45 15 min. przerwa
18:45-20:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Po co firmie budowanie spójnego wizerunku? – 2h
Rozpoznawalność firmy w socjal mediach – 2h
Komunikacja ofertowa w socjal mediach – 2h
Sposoby dotarcia do potencjalnych klientów w socjal mediach – 2h
29.07.2022
13:00-14:30 90 min. 2h
14:30-14:45 15 min. przerwa
14:45-16:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Identyfikacja marki – ćwiczenia praktyczne na swojej marce, m.in. dopasowanie fontów, kolorystyka marki, narzędzia dopasowania koloru do marki, cechy wizualne wyróżniające markę – 4h
Cele szkolenia i efekty uczenia:
Usługa rozwojowa pozwoliła Uczestnikowi nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie wykorzystania technik sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych do efektywnego pozyskiwania klientów.
Efekty uczenia się
Uczestnik usługi rozwojowej nabył WIEDZĘ w zakresie następujących zagadnień:
Social media i ich potencjał sprzedażowy
Sprzedaż na Facebooku
Sprzedaż na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube
Optymalizacja sprzedaży na Facebooku
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości
Zdjęcia, filtry, obróbka, hastagi – narzędzia wspomagające pracę w mediach społecznościowych
Narzędzi graficznych: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello
Budżetu kampanii - czy może być oszczędny?
Płatnych form marketingu na Facebook
Darmowych form marketingu na Facebook
Zasad budżetowania
Źródeł klientów – strona www/blog
Efektywnego bloga
Linkowania – zaplanuj swoją sieć
Narzędzi pomagających w tworzeniu materiałów na blog, vlog, podcast
Analizy statystyk fanpage-a oraz danych branżowych
W jaki sposób czytać dostarczane dane
Analizy konkurencji
Tworzenia kampanii krok po kroku w Menedżerze
Jak ustrzec się błędów podczas działań promocyjnych
Po co firmie budowanie spójnego wizerunku?
Rozpoznawalności firmy w socjal mediach
Komunikacji ofertowanej w socjal mediach
Sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w socjal mediach
Indentyfikacji marki – ćwiczeń praktycznych na swojej marce, m.in. dopasowanie fontów, kolorystyka marki, narzędzia dopasowania koloru do marki, cechy wizualne wyróżniające markę
W zakresie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH Uczestnik usługi rozwojowej potrafi samodzielnie wykorzystywać wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkolenia, stał się specjalistą w zakresie efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych, zwiększył swój potencjał pracowniczy/właścicielski i rozwinął się w nowej dziedzinie.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Narzędzia weryfikacji nabytej wiedzy i umiejętności: badanie wyjściowe i końcowe poziomu wiedzy Uczestnika usługi
rozwojowej, badanie opinii/ankieta po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, raport podsumowujący efekty uczenia
się.
REFERENCJE: