logotype
img1
img2
img3

Efektywna sprzedaz z wykorzystaniem mediow społecznosciowych-2022

Szkolenie "Efektywna sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych"

Rodzaj szkolenia: zamknięte (Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników People's-Choice Dawid Ogórek zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych, którzy zajmują się wizerunkiem przedsiębiorstwa w social mediach).

Termin szkolenia : 24.07.2022-30.07.2022

Miejsce zajęć: ul. Słoneczna 6, 33-335 Nawojowa

Liczba godzin szkolenia: 24

Cena za osobę: 1440,00 zł brutto

Cena obejmowała:

-materiały szkoleniowe

-dostęp do sprzętu komputerowego

-dostęp do internetu
-wyżywienie
-certyfikat i zaświadczenie ukończenia szkolenia
-indywidualne konsultacje w trakcie i poszkoleniowe

Wymagania wobec Uczestników: podstawowa umiejętność obsługi komputera,
niezbędny poziom zaawansowania – niski

Kontakt do Opiekuna Merytorycznego: tel. 691541522

Trener: Piotr Rams

Szczegółowy program:

Zakres przedmiotowy szkolenia:
24.07.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h


Zajęcia teoretyczne i praktyczne

Social media i ich potencjał sprzedażowy – 2 h
Sprzedaż na Facebooku – 2h
Sprzedaż na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube – 2h
Optymalizacja sprzedaży na Facebooku – 2h


25.07.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h

Zajęcia teoretyczne i praktyczne

Zdobywanie leadów i sprzedaż w mediach społecznościowych- 2h
Fanpage jako podstawa działań przedsiębiorstwa(założenie profilu, konfiguracja, dopasowanie do branży, optymalizacja dostępnych funkcji) – 2h
Analiza statystyk fanpage-a oraz danych branżowych – 2h
Budowanie avatar-a - profilu idealnego klienta w internecie – 2h

30.07.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h


Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości – 2h
Zdjęcia, filtry, obróbka, hastagi – narzędzia wspomagające pracę w mediach społecznościowych – 2h
Narzędzia graficzne: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello – 2h
Identyfikacja marki – ćwiczenia praktyczne na swojej marce – 2h


Cele szkolenia i efekty uczenia:

Usługa rozwojowa pozwoliła Uczestnikowi nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie wykorzystania technik sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych do efektywnego pozyskiwania klientów.

Efekty uczenia się
Uczestnik usługi rozwojowej nabył WIEDZĘ w zakresie następujących zagadnień:
Social media i ich potencjał sprzedażowy
Sprzedaży na Facebooku
Sprzedaży na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube
Optymalizacji sprzedaży na Facebooku
Zdobywania leadów i sprzedaży w mediach społecznościowych
Fanpage jako podstawa działań przedsiębiorstwa (założenie profilu, konfiguracja, dopasowanie do branży, optymalizacja dostępnych funkcji)
Analizy statystyk fanpage-a oraz danych branżowych
Budowania avatar-a - profilu idealnego klienta w internecie
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości
Zdjęcia, filtry, obróbka, hastagi – narzędzi wspomagających pracę w mediach społecznościowych
Narzędzi graficznych: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello
Indentyfikacji marki – ćwiczeń praktycznych na swojej marce.

W zakresie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH Uczestnik usługi rozwojowej potrafi samodzielnie wykorzystywać wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkolenia, stał się specjalistą w zakresie efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych, zwiększył swój potencjał pracowniczy/właścicielski i rozwinął się w nowej dziedzinie.


Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Narzędzia weryfikacji nabytej wiedzy i umiejętności: badanie wyjściowe i końcowe poziomu wiedzy Uczestnika usługi
rozwojowej, badanie opinii/ankieta po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, raport podsumowujący efekty uczenia
się.

REFERENCJE:

Dawid Ogórek

Ignacy Rajca

Jan Gurba

Jonathan Konar

Szymon Gawlik