Efektywna sprzedaz z wykorzystaniem mediow społecznosciowych-2022
Szkolenie "Efektywna sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych"
Rodzaj szkolenia: zamknięte (Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników People's-Choice Dawid Ogórek zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych, którzy zajmują się wizerunkiem przedsiębiorstwa w social mediach).
Termin szkolenia : 24.07.2022-30.07.2022
Miejsce zajęć: ul. Słoneczna 6, 33-335 Nawojowa
Liczba godzin szkolenia: 24
Cena za osobę: 1440,00 zł brutto
Cena obejmowała:
-materiały szkoleniowe
-dostęp do sprzętu komputerowego
-dostęp do internetu
-wyżywienie
-certyfikat i zaświadczenie ukończenia szkolenia
-indywidualne konsultacje w trakcie i poszkoleniowe
Wymagania wobec Uczestników: podstawowa umiejętność obsługi komputera,
niezbędny poziom zaawansowania – niski
Kontakt do Opiekuna Merytorycznego: tel. 691541522
Trener: Piotr Rams
Szczegółowy program:
Zakres przedmiotowy szkolenia:
24.07.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Social media i ich potencjał sprzedażowy – 2 h
Sprzedaż na Facebooku – 2h
Sprzedaż na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube – 2h
Optymalizacja sprzedaży na Facebooku – 2h
25.07.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Zdobywanie leadów i sprzedaż w mediach społecznościowych- 2h
Fanpage jako podstawa działań przedsiębiorstwa(założenie profilu, konfiguracja, dopasowanie do branży, optymalizacja dostępnych funkcji) – 2h
Analiza statystyk fanpage-a oraz danych branżowych – 2h
Budowanie avatar-a - profilu idealnego klienta w internecie – 2h
30.07.2022
08:00-09:30 90 min. 2h
09:30-09:45 15 min. przerwa
09:45-11:15 90 min. 2h
11:15-11:30 15 min. przerwa
11:30-13:00 90 min. 2h
13:00-13:45 45 min. przerwa
13:45-15:15 90 min. 2h
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości – 2h
Zdjęcia, filtry, obróbka, hastagi – narzędzia wspomagające pracę w mediach społecznościowych – 2h
Narzędzia graficzne: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello – 2h
Identyfikacja marki – ćwiczenia praktyczne na swojej marce – 2h
Cele szkolenia i efekty uczenia:
Usługa rozwojowa pozwoliła Uczestnikowi nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie wykorzystania technik sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych do efektywnego pozyskiwania klientów.
Efekty uczenia się
Uczestnik usługi rozwojowej nabył WIEDZĘ w zakresie następujących zagadnień:
Social media i ich potencjał sprzedażowy
Sprzedaży na Facebooku
Sprzedaży na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube
Optymalizacji sprzedaży na Facebooku
Zdobywania leadów i sprzedaży w mediach społecznościowych
Fanpage jako podstawa działań przedsiębiorstwa (założenie profilu, konfiguracja, dopasowanie do branży, optymalizacja dostępnych funkcji)
Analizy statystyk fanpage-a oraz danych branżowych
Budowania avatar-a - profilu idealnego klienta w internecie
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości
Zdjęcia, filtry, obróbka, hastagi – narzędzi wspomagających pracę w mediach społecznościowych
Narzędzi graficznych: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello
Indentyfikacji marki – ćwiczeń praktycznych na swojej marce.
W zakresie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH Uczestnik usługi rozwojowej potrafi samodzielnie wykorzystywać wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkolenia, stał się specjalistą w zakresie efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych, zwiększył swój potencjał pracowniczy/właścicielski i rozwinął się w nowej dziedzinie.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Narzędzia weryfikacji nabytej wiedzy i umiejętności: badanie wyjściowe i końcowe poziomu wiedzy Uczestnika usługi
rozwojowej, badanie opinii/ankieta po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, raport podsumowujący efekty uczenia
się.
REFERENCJE: